Runaway and never coming back..

Hallihallå! Vädret gillas, min jeansjacka som jag nyss klippte av ärmarna på gillas, att jag orkade springa spåret (var evigheter sen) gillas, att det är valborg imorgon gillas, att pappa och jag ska åka en sväng nu till kusinerna gillas... och att kladdekakan som står på spisen ska med gillas även det ;). Något mer vi kan gilla? Hmm.. att Sofie och jag har planer på att avsluta hela äventyret i Hawaii kanske? Att mitt hår bara blir blondare och blondare? Att jag har jordens bästa spellista på spotify? Att det var löning i fredags? Att jag är ledig i helgen och kanske ska röja som fan eller ut och hajka med gumsan? Hmm... ja ni... som ni märker... I´m trying to be positive ;).
BERLIN ♥♥♥!!!
Hahahaha exakt sådär (NÄSTAN) ska jag och Sofie dansa runt på stranden på HAWAII, FAST DOCK KOMMER VI NOG MER SE UT SOM CRAZY FROG... Alltså nu kan jag knappt berga mig längre! Orkar knappt vänta 7 månader till Sydafrika... deppigt värre hahaha nej fy fy skoja bara. Såklart jag orkar vänta, jag måste ju haha kan ju inte åka med tom plånka heller!! Men att vänta är sånt man får ta i den här branschen vetni ;).

Kommentera här: