Sätt på er säkerhetsbältena!

Nu kan jag inte hålla mig längre... VI HAR BOKAT VOLONTÄRRESA TILL UNDERBARA SYDAFRIKA!!!!


När går flyget då då? I november ;). Så det är lååångt kvar, men vi är en bit på vägen nu hihi, jag bokade idag så betalning och sånt har vi ju inte ordnat med än därför vet man ju aldrig vad som händer men iaf!!
Ska bli så himla spännande! Men först måste vi knega till tusen sen är det bara att köra vetni ;). Volontärresan handlar i alla fall om att lära sig om djurens beteende, vi kommer få gå runt i bushen och kolla efter spår, växter och förhoppningsvis få uppleva "the big five" som de kallas elefant, lejon, buffel, leopard och noshörning. Sen blir det en hel del fysiskt arbete och även att åka runt och kolla läget i reservatet. Vet inte riktigt hur mycket skitgöra det blir, men vi får iaf ganska mycket fritid och det kommer vara en superbra erfarenhet skulle jag tro! Annars vete fan! haha.

Hur som helst, idag har det ju varit helt underbart väder. Jag har dock inte riktigt fått uppleva solen som vissa andra kanske har. Dagen har innehållt jobb och träning. Det är väl det enda jag gjort? Nu ikväll ska jag packa ryggsäcken och snart ägga mig och sussa. Jobb imorgonbitti sen mot Arlanda ;). Just saying...

Kommentera här: