The last day of the week

Lite humor är det att jag tydligen gillat någon vänster sida på Facebook, enligt R flera gånger... Jag är ju så långt ifrån vänsterpartist man kan komma haha! Frågan är ju om jag råkat trycka på det (har dock aldrig sett sidan förut) eller om det blir slumpmässigt vissa saker haha. Säger bara Facebook.....

Igår vart det först donken lunch hos kärlekens päron i gröna sköna Märsta, sen åkte vi mot Södertälje och åt god mat hos Rs bror och hans flickvän. Selma var riktigt nöjd då hon hade både Rizzo och Bus att leka med. Dessutom hittade hon en pipleksak........ behöver jag säga mer?

Idag jobbar Rickard och jag och Selmis har varit och hämtat en matta hos mamma samt ätit bea och kött där. MUMS! 

Selma ska alltid sitta i mitt knä när jag kör bil... Busfrö är bara förnamnet!

Kommentera här: