Älska varje minut


Lussebullar... Ni vet dom med smält smör på som man sedan doppar i strösocker... OH LORD, vad det vore gott just nu! Fast egentligen skulle jag vilja ha en FET (alltså mycket sallad inte massa fett i Hahah) sallad och lax. Är sjukt hungrig! 

Kärleken och jag har precis plöjt igenom de 3 första avsnitten av serien torpederna, Hahahahahahahahahahahaha! Se den om ni inte gjort det!!!! Läskigt bra!
Igår bar det in till Ikea, förstår inte att vi alltid lyckas träffa in lönehelgen. Suck. Men som tur skulle vi ju bara göra en snabb visit så tog inte allt för lång tid. Efter det blev det lite kaos som vanligt. Rickard behövde verkligen klippa sig. Så vi åkte till pappa för att låna klipparen. Den ville först inte vara med att leka, haha. Men efter lite hotande så gick det. Nu har jag äntligen fått tillbaka min karl 😉. Nej men utan snagg ser han faktiskt väldigt rolig ut, hahaha. Vilket han själv vet om, tsss.
På kvällen firade vi min kusin som fyllt 18. Shit tänk att det var 4 år sen jag fyllde 18. Gosh! 
Idag har rickards släkt varit hit och firat Heimer. Trevligt ❤️. Hahah idag var han lite mer intresserad av paketen hihi. 

Nu är det på tiden att jag blundar och försöker sova. Natti natti!

Kommentera här: