"Peppar peppar"

Om jag var rik eller åtminstone hade en jäkla fet lön varje månad hade jag nog bott på restauranger. Kanske är det bra att vår plånka inte är den fetaste... fast å andra sidan är det ju fin och bra mat man får 😉. Maten igår var olagligt god och jag hade nog ätit ihjäl mig om det varit buffé. Haha! Så peppar peppar kommer vi definitivt besöka igen! 
Nej sen när tiden, pengarna och ja såklart frivilliga barnvakter till 2 vildar finns så måste jag och min kärlek gå ut och äta MYCKET oftare tillsammans ❤️!
Jag lockade håret lite igår, hade tyvärr ingen hårspray hemma så lockarna försvann relativt fort. Jaa mina egna lockar vill inte visa sig sen jag färgade ljust. Så vart det sist jag blev blond också. Inte hela världen 😊. 
Innan vi åt ute igår passade vi på att köpa ny skötväska på babyproffsen. Gigantisk och perfekt! Har tagit fram Heimers gamla kläder i strl. 56-68 och ska gå igenom idag beroende på hur Heimer mår. Han är snorig som få, mina misstankar igår var tyvärr rätt. Så han har varit lite små dryg inatt, hehe. 

Imorse sjöng jag med min fina röst "ja må han leva..." för gubben min som fyller år. Han fick en plånbok i skin och kalsonger sen väntar jag på en leverans som vägrade komma i veckan... Haha! Men denna vecka kommer det så får se vad han tycker om det 😉. Gjorde även scones till karlarna i huset imorse, MUMS! Vi tänkte ge Jakob sovmorgon men Heimer var snabbare än oss på att gå in och väcka honom och då sprang såklart hundarna in också, sen var det ganska kört. 
Vi får se vad dagen bjuder på. Rickard och Jakob har redan börjat föra 😉. Jag måste nog ta och ge leia ett ordentligt bad för hon kom in här och lukta satan..... bläää! 

Och en sak till, höstvädret är här!!!!!!! Ooooooh! Hahah älskar denna friska svala luft ❤️. Sorry alla sommarälskare men ja jag är glad att hösten är här! Men tycker ändå att det är galet varmt hahaha!

Kommentera här: