Flodhäst på vift...

Foglossning deluxe idag efter att ha städat hela övervåningen och vikt alla jäkla tvättkassar som jag envisas med att spara så fint 😉. Så nu vill jag lova att det känns i höfterna. Suck vad det är tråkigt att vilja göra massa men denna smärta är inte kul alltså. Jag får liksom dela upp saker jag vill göra för varje dag annars är det tvärkört. Hahah! Klagande flodhäst, I know. Kunde varit värre 😜. 
Vädret gör ju inte direkt en så mycket piggare heller! Tro F A N att det inte blev en skitpissig sommar här i svenneland BARA, ja bara, för att jag faktiskt är ledig!!! Och BARA för att jag är gravid och inte kan flyga till varmare breddgrader... bila går ju alltid men nej tack med snart en 2 årig pojke. Skulle säkert gå galant men nja Hahah vi får prova lite senare 😉. Lovar och svär att så fort skolan drar igång kommer det bli fint väder 😉. 
Skulle vilja ta tag i att lägga över bilder till min dator och sen beställa hem lite 😊. Fylla väggarna med kärlek, lycka och ja kärlek 😉, lite klyschigt sådär. 
Håller på med en TO DO list här hemma, älskar sånna 😊! Den blir bara längre och längre haha! Att man aldrig blir "färdig". Jag gillar dock att ha projekt men vissa saker vill man ju bara trolla fram nu nu nu! 
Kärleken min har fått dille på att plocka alla skogens läckerheter. Svamp, blåbär och smultron i mängder. Tror det var 5:e gången han var ut idag och kom hem med sjukt mycket blåbär. "Vi måste ha ett vinterförråd" säger han 😄. Jag klagar inte, bara så trist att rensa allt, haha! 
Såg denna frisyr och kände bara att detta kan vara ett perfekt alternativ till min bröllopsfrisyr 😃!
LOVE IT! Åååh vad jag längtar till dagen jag får bli fru Lindroth MEN jag måste bli av med mina gravidkilon först och om jag känner mig själv rätt kan det ta ett tag fast jag får banne mig skärpa mig 😃😉. Kan hända att jag får lite bränsle av att typ boka datum osv 😄. Åååååh! Längtar sååå!!!! 

Blir en sen middag idag, Rickard håller på nu och blir bland annat currysås ❤️❤️❤️. Skulle kunna leva på ris och det ❤️. Ni vill inte veta hur mycket jag kan trycka i mig av den 😜, haha! Sen vill jag upp och lägga mig i vår nybäddade säng! Gosh så skönt det ska bli. Puss

Kommentera här: