Hej hopp gummisnopp

Fick till ett 7-12 och sedan 14-21 pass idag. Var hemma hos mamma för lunch ❤️. Och även om dagen varit rätt stabil och flutit på på jobbet känner jag mig just nu mör i kroppen och knoppen med för den delen. Sängen känns alldeles för härlig att ligga i nu! Hoppas ni haft en bra söndag! Jag har haft tur att få jobba med rätt folk. Jag brukar kunna jobba med alla, inget mer med det, men självklart föredrar jag vissa och vissa har man mer gemensamt med och vet vart man har varandra och då blir allt mycket roligare och tiden går fort. Precis som det ska vara ❤️😊! 

Nu är jag ledig två dagar sen skola onsdag och ledig två dagar till för att sedan jobba 7-21 och på den stora vilodagen är jag ledig igen 😄. Soft vecka, men har ändå tusen saker jag måste göra och minst lika många om inte fler som jag vill göra 😄. 

Kommentera här: