Like nobody else


God eftermiddag! Mitt lejonfärgade hår skulle behöva sig en rejäl omgång... 
Fick ett galet bra mejl idag! Fahmida och jag ska gå på samma avdelning på nästa praktik och ha samma handledare!!! Hur kul är inte det 😃?!!! Hoppas nu att allt går bra ❤️. 
Är dessutom ledig i 5 dagar nu vilket är mer än välbehövligt och funderar starkt på att baka denna läckerhet idag eller imorgon!
Daimkladdkaka ❤️! Kärlek!!!! Haha.

Slutade tidigare på praktiken idag då sköterskorna skulle på utbildning och jag fick välja om jag ville följa med.. hehe.. inte så svårt beslut. Rickard mötte därför upp mig på IKEA i Valbo och hade en liten dejt ❤️. Passade på att köpa en äkta fårskinnsfäll till barnvagnens liggdel och Heimer fick denna.
Rickard håller nu på att montera den sen blir det måla av 😊.

Funderar även på denna höstjacka ❤️!

Kommentera här: