Sucker day

Idag vet jag inte riktigt om jag gjort något vettigt alls? Sånna dagar är faktiskt lite halvt deprimerande. Min hjärna "skriker" efter nått att göra medan kroppen går slowmotion. Har varit seg och orkeslös. Gått och småätit på tok för många av alla de kakor vi köpte ifrån Fanny (de samlar in till en klassresa), Rickard blev extra generös och köpte ett X antal burkar då han ville såklart sponsra dem. Han sponsrar även min fetma, karaktär vad är det?!

Heimer har varit på dagis idag och tanken var att Rickard och jag skulle plugga men gick åt helvete på ren hebreiska. Haha. Rickard fick tid hos käkkirurgen så han drog in till stan och jag och Thor roade oss med att titta på Black Widows som jag velat sett ett tag men aldrig hunnit. Ganska bra serie att fördriva tiden med. 
Tänk vad ditt skratt och ditt leende kan få mig att må bra ❤️❤️❤️. Tror Thor kissa på sig av skratt idag ett x antal gånger. Han kiknar varje gång man kittlar honom under revbenen. Sååå söt att jag dör en smula! Älskar dig ❤️❤️❤️.

Har försökt fixa lite plugg idag. Vi har nån form av examination på en vetenskaplig artikel på fredag och ärligt talat jag är såååå less på denna skit. Har iaf läst igenom artikeln och översatt den. Har även kollat igenom vår komplettering på uppsatsen och blir ännu en gång bara arg på den där idioten. Hennes kommenterarer är en klass för sig.

På torsdag kommer pappa och Fanny och ska hjälpa oss att slänga sopor. Behövs! Så imorgon är väl tanken att vi ska rensa här hemma. Har sån jäkla lust att bara slänga ALLT!!!!! Så mycket man inte använder som bara står men som man tänker att "EN DAG"... Undra när den dagen kommer??? Har dock hänt att när jag väl slänger något som jag inte använt på hundra år så behöver jag just den saken bara nån dag efter. Tragikomiskt. 
Satt och kikade på nya BHar... 650kr??!!!!!! För en BH???? Hahahaha det är galet. Dock var den så himla fin! Men vette tusan. Nej nu ska jag sova!

Kommentera här: