Love of My life

I förrgår för fyra år sedan hörde en kille av sig till mig på happypancake. Happypancake liksom?? Skulle nog aldrig träffat den här killen om det inte vore för just happypancake men ändå?? Om detta varit långt innan jag och Sofie "flippade ur" och jag hängde med Emma hade jag nog aldrig tänkt tanken att bli medlem på en dejtingsida. Hahah finns ju bara massa snuskgubbar där och alla vill bara ligga... så hade jag nog resonerat då. Men nu gjorde jag inte det. Jag och Sofie ville träffa nytt folk och visst gjorde vi det. Den här killen var den första och enda jag träffade. Jag trodde väl aldrig att han var den typ av kille jag skulle bli tillsammans med. Han var så olik allt jag haft i min närhet men ändå så perfekt. Han var charmig, snäll, romantisk, lite mansgris och dominant på ett sånt där sexigt sätt som en man SKA VARA enligt mig. Att han varit lite halvkriminell var bara något som gjorde honom ännu mera spännande. Hans blåa stora ögon och att han alltid fick mig att fnittra och bli alldeles knallröd, ja det fick mig att må så jävla bra!
Vi upptäckte tidigt hur vi i flera år varit sååååå nära varandra men ändå så långt bort. Helt sjukt! Att jag sedan åkte iväg i 9 veckor, som var bland det jobbigaste jag gjort... att vara utan honom, men det fick oss båda att inse hur äkta detta var när jag sedan kom hem. Nu har jag 2 underbara barn med den här killen som jag snart kan få kalla min man ❤️. Vi har alltid varit impulsiva tillsammans på både gott och ont. Därför vi hamnat här uppe i "Norrland" med två ADHD hundar, 2 barn och bor i ett tattarområde haha. Men jag trivs så himla bra (fattas dock en häck så man kan få lite privat...). Så småningom vill vi bygga nytt, ut och resa jorden runt och bara njuta. Vem vet om det kommer fler barn 😉... fler hundar.... Hmm framtiden får utvisa! Men först och främst ska vi bli man och fru. Helt galet! Åååh vad jag älskar denna kille även om han gör mig så förbannat arg ibland ❤️. Vårt kärlekskaos är ibland allt annat än roligt och mysigt men skulle aldrig byta ut det mot något annat ❤️❤️❤️!

2012 träffade "the-man"
Den här bilden hahaha! Jag försökte hitta på familjemys, kebab nere vid vattnet... Solen lyste hemma men där borta blåste det satan och var jättekallt. Så glad att den här killen, Love of My life, står ut med mina påhitt och att vi kan skratta åt allt tillsammans ❤️❤️😄😄! Hahah.
2013 fick vi mirakel nummer 1.

2015 fick vi mirakel nummer 2.

Och 2016 mirakel nummer.... 






.... HAHAHAHAHAHAHA där skrämde jag er allt 😉. 

Kommentera här: