Alldeles silkeslen

Jag är redo! Nyrakad och silkeslen så nu min älskade unge får du banne mig komma... inte det lättaste att vara höggravid och raka sig. Magen är ju ivägen om något 😂. 

Därför får du gärna komma nu så jag inte behöver göra om det på en gång 😅. 

Annars då 😉? Jag har bara 1 vecka kvar på jobbet! SING HALLELULJA!!!!! När jag säger så så låter det som jag inte trivs på jobbet. Jag är bara såååå less på att vara gravid, att vagga fram på jobbet går men jag hade mer än gärna varit i min forna smidiga gamla kropp som liksom kunde få på sig arbetsskorna utan att nästan flåsa ihjäl sig på kuppen😂. Men här i världen kan man inte få allt. Neru! Sånt funkar inte. Jag har längtat så efter att sluta jobba, räknat ner, men jösses vad fort tiden gått. Nyss var det 8 veckor kvar och idag bara 1 vecka kvar! Tiden flög iväg. 

Likaså denna graviditet. Den har mellan varven känts som en evighet. Att jag mått illa sedan vecka 6 är sjukt. Att jag stod ut med att stå och spy på garageuppfarten strax efter 5 på morgnarna innan jag sedan gick illamående mot tåget för att åka till praktiken.... bläääää. Man glömmer fort jobbiga saker. Tanken på det får mig att rysa. Den där jävla praktiken Hahahah. 
Och dessa sablans spyor.. har aldrig spytt såhär mycket under hela mitt 24 åriga liv som jag spytt under denna graviditet. Men icke har jag blivit smalare för det 😂😂😂. Kunde ju liksom fått en "bantning" på köpet  men icke då. Nej man ska inte direkt banta som gravid men jag har hull att ta av, rejält så hade egentligen bara varit bra 😉. Men så roligt fick jag inte ha. Har tack och lov mått bättre med illamåendet sen vecka 22 typ men morgnarna har ändå varit jobbiga emellanåt även om jag inte spytt. Något jag längtar ihjäl mig efter är att kunna borsta mina tänder på morgonen utan att sedan må illa. Yes ni läste rätt. Helt sinnes men så har det varit 😂. Tänk om det är något permanent???!!!! Med Thor var det också så men bara första 14-16 veckorna. Nu har det pågått HELA GRAVIDITETEN!!!!!!!! Låter ju bara knasigt när jag säger det men det är sant Hahaha. 
Nej nu ska jag sova. Imorgon ska vi fira min lillebror som fyllt 20 år idag ❤. När blev han så stor???!!! 

Kommentera här: