Snart julafton!

Bara några få klappar kvar att slå in nu! Julmusik och klappinslagning, det är något speciellt med det. 
Såhär 2 dagar innan jul hade vi koll på det mesta. MEN som vanligt med vårt liv så blir det lite ändrade julplaner i sista sekund sådär. Vi skulle ha firat hemma hos oss med en del av rickards sida och min pappa + lillasyster (min lillebror är i militären). Men Rs föräldrar ligger i nån influensa så då kändes det roligare att skjuta fram julen med dem och istället fira hos Linnea med min sida 😄. Julen är lite krånglig på olika vis att få till av olika anledningar 🤣. Nåja det är som det är . Fler än vår familj som har olika diverse problem i hur man ska fira jul 😂?!
Hursomhelst, tråkigt att svärföräldrarna blev sjuka men ska bli jättekul att fira hos Linnea 😄. På juldagen (som vi skulle firat med mamma osv) kör vi på en spelkväll hos pappa istället med allihopa😄❤️. 
(null)
Häromdagen när Heimer öppnat sina födelsedagspaket ifrån gammelfarfar ❤️ (min farfar). Dinosaurie som kunde gå och låta, gick verkligen hem hos barnen vill jag lova 😄🤣. 

Vi var in till stan idag och ja som väntat var det galet mycket folk! Som tur var kunde jag bara lämna av R och Heimer på Gränby för att sedan åka med Thor och Birk till IKEA där jag inhandlade det sista inför jul! Där var det betydligt lugnare. Puuuh! Vi tog en lunch på donken och köpte julklapp till Selma och Leia på arken zoo innan vi begav oss hemåt. Var knökfullt inne på donken också men maten kom fort ändå. Imorgon blir det nog till att pyssla hemma och ladda inför julafton. Göra det extra mysigt så man kommer upp på julaftonsmorgon till ett städat hem. Och självklart ska det förberedas med mat och julskinkan 👌🏼

Kommentera här: