He's the man!

VI ÄR ETT SÅ JÄKLANS BRA TEAM, HAN OCH JAG. Mannen jag älskar, mina barns far och min andra halva. 

Vi låg i sängen och pratade igår, "vad händer nu liksom?" Hahahaha. Dessa år har varit så intensiva på alla sätt och vis samtidigt som vi inte haft någon riktig vardag som så många andra har. Vi har ju som sagt haft lyxen att många gånger inte behöva ställa klockan... okej med småbarn behövs det ju knappast ändå Hahah. Men iaf. Vårt liv kommer troligen bli annorlunda nu, eller? Vad vet jag vad framtiden bjuder på 😄. Just nu är Rickard sjukskriven så får se hur länge diskbråcket vill hålla i sig. Han var på magnetröntgen nu idag på förmiddagen så får se vad svaret blir. 

Jag gillar rutiner men det här vardagslivet skrämmer mig lite 😂. Nej det ska bli bra ❤. Och snart kommer ju lilleman också vilket betyder att jag kommer vara hemma med alla 3 barn ett bra tag framöver ❤❤❤. Heimer och Thor kommer ha 15 h/vecka men eftersom lillebror är beräknad i Maj och sommaren snart knackar på dörren så lär första tiden spenderas hemma för alla 3 ❤. Beroende på Rickards diskbråck får vi ju se hur sommaren ser ut. Diskbråck kan ju gå över fort eller ta låååång tid, år om det är riktigt illa men det hoppas jag inte! Då säljer jag honom på blocket 😂😜... skämtåsido. 
Men innan denna skit kom var vår plan att han skulle vara föräldraledig med mig och barnen nästan hela sommaren ❤❤❤. Hur härligt hade inte det varit? 
Fattigt men vem behöver pengar när man är rik på kärlek 😉😄❤😅. 

Han som alltid stöttat mig, trott på mig och funnits där i vått och torrt ❤. "I nöd och lust" ⭐️❤

Kommentera här: