CHOCOLATE CHIP COOKIE

VILKEN NATT!!! Birk somnade 05.15..... ordentligt.... innan hostade, gnällde och grät han om vartannat och sov kanske 15-20 minuter hit och dit... min älskade unge! Trodde jag skulle vara helt slut som människa idag, levande död, men har gått bra. Konstigt det där, hur kroppen klarar av att sova så lite och ändå fungera. Tänker tillbaka när man inte hade barn och kunde känns sig så galet trött, tex att vara helt slut efter att ha jobbat mycket osv. MEN då visste man inte vad trötthet va! Hahahaha.

Som alltid när barnen är sjuka så önska man att man kunde trolla. Tänk om.

Har varit ännu en slö dag. Vi har lekt, spelat spel och chillat framför netflix. Rickard och barnen bakade chocolate chip cookie. OH LORD vad goda. Frågade honom varför han inte gör sånt här oftare... men kom på i samma sekund att det var lika bra! Hahahah, så har nu förätit mig på dessa kakor och vet inte om jag kommer orka middagen. Pannbiffar med gräddsås är dock svårt att tacka nej till.

Ikväll blir det till att fortsätta att ta det lugnt, när barnen har somnat tänkte vi mysa ner oss till Breaking Bad. Den serien alltså! Rickard såg den när den kom, jag tänkte att sånt är inte för mig. Ack så fel jag hade. Den är ju grym! Jag kollar även på Once upon a time. Började titta när första säsongen startade vilket var när vi var i Sydafrika. Men har sen inte blivit av. Okej den är så otroligt dåligt gjord, men storyn kan man ju inte annat än att älska! Rickard skrattar så fort han ser på det, haha... ja alltså vissa scener känna bara pinsamma men aja man vänjer sig.

Kommentera här: