Bamsegympa och morfar

Har varit en dag där jag knappt suttit stilla. Hela tiden nått på gång. Sånt gillar jag 😊, men ja att slappa lite då och då behövs också.
Nu på kvällen kom pappa över, R jobbar, och skulle passa Birk medan jag åkte med båda pojkarna på bamsegympan. Premiär för Thor. Slutade med att vi åkte allihopa. Blev lite stressigt haha men vi kom fram. Var väldigt många barn, lite för många då det blev köer på vissa stationer... Vi körde vårt race, så länge barnen har kul och inte stör någon annan tänker jag. Tror vi körde hinderbanan två gånger innan Thor hittade sin favorit som han ville göra om och om igen 🙄😂. Och eftersom det inte var någon kö där så fick han hålla på bäst han ville. Heimer gick lite med mig och lite med morfar sen sprang han på den sidan av hallen som var tom med Birk hack i häl som kröp 😂. Dom hade iaf jättekul allihopa och det kändes lyckat. Även om själva hinderbanan inte riktigt var optimal. Men jag är glad att det finns några föräldrar som engagerar sig här ute och gjort denna gympa för barnen. 
Nej nu ska jag också sova. Natti! ❤️ 


Kommentera här: