Folk som stirrar... Vad är det för fel på dom?

Ibland eller rätt ofta känner jag hur folk stirrar på mig och mina tre små killar. Och tänker "herregud vad många barn och vad små dom är!!!"... Lite som att det är jordens undergång att ha mer än 2 barn i sverige och att dom är födda så tätt. Hahaha... Vet ju såklart inte till hundra procent vad dom tänker men ibland kan nog magkänslan ha rätt 😂. Sen tycker jag folk stirrar i allmänhet på mig med eller utan barn. Ser väl rolig ut eller så är jag paranoid som tycker alla stirrar 😂😂😂🤪 haha. Och jag är inte den som är den, om nån stirrar eller blänger då lovar jag att jag blänger tillbaka tio gånger värre. Barnslig som man är. Men bland det värsta jag vet är folk som stirrar eller kollar ut en. Finns såklart dom som ler och kollar på mina barn också, som igår när jag drog med dom först in på ÖB för att köpa såpbubblor och sen in på city gross för att köpa frukt. Dom skötte sig exemplariskt ❤️. Ibland får dom busryck och då är det inte roligt att vara själv med dom ute bland folk 😂.

Rickard tog fram barnen lekstuga och rutschkana idag innan han drog till jobbet vilket barnen uppskattade. Efter massa lek kunde jag sedan  njuta av solen med en  latte medan Birk sov i vagnen och T och H såg på film inne (med dörren öppen såklart skulle aldrig lämna dem små vilddjuren utan att åtminstone kunna höra vad dom gör 😂). Hann med att göra pizza innan Birk vaknade, puuuh. Han kan vara så kinkig när han är nyvaken och vill bara hänga på en... Inte så lätt att laga mat eller göra annat heller för den delen 😂. 
I lördags morse drog jag och barnen in till gränby för att köpa present till Nils som fyllt 1 år ❤️😍. Pappa joinade oss och vi tog sedan en lunch ute på donken så barnen kunde röja lite i deras lekställning eller vad man vill kalla det. Sen var vi tvungna att åka hem då R behövde bilen till jobbet. Snart får vi en till bil, ska bli skönt 😂. Funkar inte riktigt med bara en bil när man bor såhär mitt ute i ingenstans. Sen på lördagskvällen kom pappa, fanny och hennes Johan över på mat, hallonpaj och spel ☺️. Spelade ett nytt spel på T hahaha med nån panda vilket var roligt. Speciellt kanske för att jag vann 🙄??? 
I söndags firade vi Nils 😍. Blev korvgrillning och go fika som jag föråt mig på 😂. 
Hemma hos Nils ☺️. 













Kommentera här: