30 år på jorden

30 år på jorden, 20 år i sinnet och 90 år i kroppen 😂😂😂❤️❤️❤️. Min stora kärlek ❤️. Tänk vad tråkigt mitt liv skulle vara utan dig 😘😉. Grattis fina du❤️!!
Idag är det som sagt Rickards födelsedag!! Tänk 30 år!! Känns ju som vi känt varandra hela livet men det är ju bara lite över 6 år. Blev lite kaosartad morgon, och precis innan vi skulle gå in och sjunga för Rickard så skulle Thor bajsa, upptäckte att Birk hade bajsat och sen skulle Heimer bajsa hahahaha... Men till slut kunde vi gå in och sjunga. Vi tog med en av våra leksaks tårtor 😂😉. Rickard har redan fått en Prag resa, han åker sista helgen i september med Jacob. Jacob fyllde i juni så vi gav den då eftersom jag och Sofie gett som resan tillsammans ❤️. Men hade även ett paket till idag och har ett till som ännu inte kommit hahaha... Vilket strul det varit med det men nåja man ska inte stressa 😉. Han fick en whiskey flaska, så hoppas han är nöjd 😉. 
Ja om ni undrar så sover R i heimers säng när han jobbar sent. Barnen sover med mig i vår säng haha. Tanken är att när R börjar jobba dagtid i oktober ska barnen börja sova i sina egna sängar igen 😅. 
Här har vi dejt på max parkering i Gävle, han sitter i ena bilen och jag i den andra bilen då han jobbat kväll och jag kom upp för att fira vår årsdag ❤️. Barnen hade varit hos mamma och Johan på koholmen under kvällen och sov nu i bilen. Så vi kunde sitta och smutta på en varsin milkshake och snacka skit. Funderade tex på hur lätt det skulle vara att råna glassbilarna som stod bredvid (de hade gått in för att äta på max) 🤔😂. 
Vi har jäkligt roligt ihop. Min sjuka partner in crime! ❤️ ❤️ ❤️

Barnen är på dagis och jag har precis unnat mig en sallad från pica deli, yeay. Köpte den påvägen hem från tippen. Har nämligen varit och slängt sopor. Hur fasiken kan man få så mycket kartonger hela tiden (och annat skit som inte gick att slänga på Icas självsortering) ?! Vi är ju duktiga på att sortera men satan vad med kartonger vi får... Rickard var ju sjuk hela förra veckan vilket resulterade i att han fick skjuta fram en sak på jobbet.  Så idag hahaha är han på en betald whiskey provning hos Mackmyra i Gävle för att prova ut whiskey som han ska välja ut till jobbet att köpa hem 😂. Humor att det blev på hans födelsedag. Perfekt! Vi ska mot Uppsala ikväll men riktigt hur vi lägger upp det är inte spikat. Så vi får se vad kvällen bjuder på. Jag ska snart åka och hämta vildarna 😊. 

Kommentera här: