Pappersbröllop, kalas och kalas

Tänk om man kunde spola tillbaka tiden till den där dagen. Dagen då vi sa JA i kyrkan ❤️. Vårt bröllop blev verkligen lyckat 👌🏻. Jag skulle vilja ha som en bröllopsfest när vi firar 5 år. Vad det nu kallas. Det skulle vara såååå kul! Bjuda alla som var där och röja igen ❤️. Mm vi hade tur med lite saker. Regnade ju på morgonen när jag åkte mot stan för att göra mig fin hos frissan.... Buhuuu. Men sen kom solen fram och sken hela dagen lång 😊. Vi firade pappersbröllop, som det tydligen heter 😂, igår ❤️. Min farfar fyller år samma dag, igår blev han 85 år så vi åkte dit, Rickard hade rökt lax, gjort romsås, aoili och en jättegod potatissallad!! Så gott! Pappa och fanny kom också och min farbror, faster och en av mina kusiner. Trevligt! Farfar uppskattade det verkligen ❤️. Tänk om ändå farmor hade levt, (mormor med 😭❤️). Hade varit så mysigt att bara fått åka över till mormor och fikat med alla barnen ❤️. Mysigt att åka över till farfar med men farmor har lämnat ett tomrum. Rickard jobbade tyvärr på kvällen men tog med sig skagenröra hem så imorse åt vi det till brunch 😍. Min mage har dock kraschat hahaha.... Jättekul. Nooot. Hoppas det går över snart för vi ska till parken zoo på söndag, sova på hotell och ha det mys! Har aldrig varit där förr så hoppas att barnen uppskattar det 😊.
Vi har haft allt möjligt för oss de senaste dagarna. Bland annat hängt hos Linnéa och Nils, varit på 3 års kalas för kusin Hugo, ätit väldigt många sandkakor 😉, njutit av det svalare vädret som kommit och tror vi har ätit glass för resten av året MINST HAHAHA. 
Ååh min älskling ❤️. Så snygg!!! Jag ser ju inte heller så tokig ut på denna bild 🤔😂🙏🏻. Men denna klänning, lite hatkärlek på den. Köpte den via aliexpress och gjorde en måttbeställning. Men alltså de kan ju inte ha några tuttar på den kontinenten för tusan vad de stoppat i vadd haha. Min faster som är grym på att sy hjälpte mig att sy upp axlarna men vaddering var lite klurigare så för att inte råka förstöra klänningen lät vi det vara. Därav mina BOMBER till tuttar hahahah. Om man nu ens tänker på det, men dom ser onaturliga ut haha. Jag minns bara hur jag, pappa och Anna min faster stod hemma hos henne och as garvade åt detta 😂. Men ja det ser väl o k ut 🙄😂.. Man får skratta. 


Om två veckor ska Birk skolas in på dagis 😭. Hur har denna tid kunnat gå så fort? I 1 år och nästan 4 månader har vi varit hemma tillsammans. Min plutt ❤️. Känns vemodigt. Jag hoppas bara att inskolningen ska gå bra. Han är så mammig.... 🙄. Gosh. Hatar att lämna gråtande barn på dagis. Hjärtskärande. 


Som jag älskar dig och dina bröder!! Din charmiga tokunge!! Vad ska det bli av er?? ❤️❤️Älskade ungar ❤️. Tänk att ni alla tre legat i min mage, inte konstigt att den är så degig, randig och härligt mjuk 😉😂. 

Jag prövade en klänning jag sist inte riktigt kunde andas i.. Den satt väldigt tajt Hahah.. Om jag nu minns rätt för vågen står liksom stilla. Men jag kunde ha den igår, yeay 
😍😍. Blommig och allt 👌🏻😉. Jag har ju inte varit så nyttig nu i sommar. Dock har det vissa dagar inte blivit så mycket mat haha pga värmen och varje liten grej man gjort har ju svetten runnit på en. Så ja upp i vikt har jag inte gått iaf. Var ut på en härlig PW häromdagen och oj vilken träningsvärk jag fick i benen. Man är ju läskigt otränad alltså 😂😂😂😂... 🙄 Hjälp. Ska försöka få in lite fysisk aktivitet hehe men ja vi får se när. Helst igår men ja någon som säljer extra energi elixir? Intresserad!

Kommentera här: