Titta min bebis!!

För exakt 5 år sedan ❤️. Här var Heimer inte speciellt gammal. Tänk så liten han varit! ❤️
Sen blev han lite större (oktober 2015, när Thor precis kommit till världen) ❤️. 
Och nu har han blivit såhär stor ❤️. 

Mina små vikingar, som jag älskar er ❤️. 
Jag har haft såååå mycket på jobbet denna vecka, helt sinnes men igår var det lugnt vilket var behövligt! Jag var och fikade med världens bästa Alice i tisdag kväll 😊❤️. Vi snackade på och tiden gick alldeles för fort... 🙄...
Jag har kommit in i en OND cirkel full med massa socker 😂... Är väl ingen nyhet men nu är det extremt. Sockerberoende deluxe. Birk sover åt helvete om nätterna vilket gör att jag också gör det... Blir ju inte piggare av det där sockret i långa loppet... Inte alls men ja sugen sugen sugen hela tiden. Usch. Vågar inte ställa mig på vågen Hahah har garanterat gått upp några kilon senaste två månaderna. Gick ju ner när jag började jobba men sen har det gått utför. Jag måste lägga upp någon fungerande strategi. Men sen är vän detta väder helt jävla sämst?! Bara det får ju energin att rasa. Jag och Rickard pratade även idag om att skita i julpyntet Hahah.... Vad har hänt med oss 😂? Vi skulle julpyntat förra helgen, men orkade inte... Vi tänkte julpynta idag men orkade inte 🙈. Vi ska ju inte vara hemma på varken jul eller nyår... Så kanske blir det bara en gran 😊. Vare ganska skönt 😂. Jo jag älskar julen, mysigt med julpynt men fan alltså vi har ju så mycket skit överallt ändå 😂.... Rensning av onödig saker står fortfarande på "att göra listan" 😂.
Tänk att snart är det julafton och nytt år på det. Vad har vi egentligen gjort detta år 😅🤔? Jo men en hel del har vi väl ändå hunnit med... 😊. Har åtminstone inte blivit fler barn, fler hundar eller någon flytt 🙈😂, och det är väl våra familjer tacksamma för 😉. Jag har en väldigt bra julklapp till R 😉, han är så nyfiken. Han blir som ett barn när det kommer till allt med paket ovj överraskningar. 
Vi ska fira med Rickards släkt på julafton, hemma hos hans lillebror i deras nybyggda hus 😍💕. Sen ska vi fira med min familj dagen efter hos Linnéa och Micke 💕😊. Och på fredagen drar vi till Skottland, en hel liga!! Vi, pappa, fanny, Johan, Martin och Jennifer 😊. Men det kanske jag redan sagt? Hahaha. Vi ska bo i lägenhetenshotell och jag hoppas verkligen det blir kul! Vill ut och se de vackra high lands. Får se om vi åker buss, tåg eller hyr bil för att komma ut på vischan. Har tvättat hela dagen idag, och det gäller att vi gör det fram till vi åker nu så vi inte står där dagen innan med inga kläder att packa 😂. Åh ser fram emot lite julledigt med familjen ❤️. 

Kommentera här: