När kaoset tar över och du måste stanna upp och ta 10 djupa andetag...

Jag överraskade min kärlek med frukost på sängen imorse, han undrade vad jag nu gjort 😂. Jadu älskling 😉. Nejdå ibland känner jag bara för att vara en lite extra kärleksfull wifey ❤️. Behöver inte vara mer komplicerat än så ☺️.
(null)
Hallonsmoothie med kardemumma, espresso, apelsinjuice och äggmackor 👌🏼. Bland de bästa köpen vi gjort genom tiderna för att höja livskvalitén i vardagen är vår espressomaskin. Min latte är ju helig och helt ärligt gör den godare latte än många caféer 😃. Men det är ju en smaksak också, vi kör Johan Nyströms kaffebönor 👌🏼! 

Rickard bar senare iväg in till stan för att hämta tvåsitssoffan, köpa diverse saker på IKEA och sen veckohandla. Jag och barnen gjorde fika i vardagsrummet och sedan när Birk somnat skyndade jag mig att klä på hela ligan för att kunna gå ut i det fina vädret! Vi hade snöbolls krig och tog en liten promenad ❤️. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Väl inne igen bakade vi den där sockerkakan som aldrig blev av igår och fasiken vilket kaos det blev 😂😂😂... det slutade med att Thor av misstag, men ändå😤😂,  välte ner halva smeten på golvet......... där och då var jag tvungen att andas några djupa andetag 🙈. Sånt som händer så det blev en väldigt platt sockerkaka. 
(null)
Nu ska här fixas med våra soffor 😄!! TJING!
(null)

Kommentera här: