Lekdejt och glada Sune

Igår var jag, Thor och Birk till Nils och Nore 😍. Mys på högsta nivå! Alltid lika trevligt. Barnen leker så fint, vilket värmer i själen. De har så kul ihop. Thor tjatade HELA lördagen om Nils hahaha... Så jag hörde om de kunde leka något framöver och så passande kunde de igår! Hela bilresan hem efter att vi varit hos Nils så tjatade Thor om att han ville leka med Nils... Han ville absolut inte hem 🙄🙄🙄. Men sen kom mormor och Johan, de ville bygga ihop deras ny tält för att se hur man gjorde så de enklare kunde ställa upp det inatt på Gotland när det kom fram. Barnen älskade det! Att springa under tältet när vi höll på att bygga fast de inte fick var ju såklart roligast 😉😅. Till slut fick vi ihop det iaf. Så stort!! Planen är att vi ska låna det nu i sommar och se hur det är.. Om det är vår grej att campa med tre små barn och två hundar 🤔🙄. Kanske vem vet 😅?! Rickard och hans familj campade på somrarna när de var små så han är ju väldigt taggad på det 😊.


Pappa kom också över, jag gräddade pannkakor och måste vara säga, mina pannkakor är så sabblans goda!!! Hahaha. Ja verkligen alltså. Vi åkte sedan till Elins Glada kor och hämtade mjölk. Deras hund Sune kom ut och barnen älskar honom hahaha. Han är en boxer och får mig att sakna wilma lite extra mycket ❤️. 


Kommentera här: