"She's my person"

Tog en sväng, bara jag, mot Uppsala idag. Träffade Alice och fick se hennes nya lägenhet! Så fin! Tänk att vi alltid känt varandra! Eller ja jag har alltid funnits i hennes liv sen hon föddes 😊❤️. Vi har vuxit upp tillsammans, våra föräldrar har hängt med varandra och vi med. Är så glad att vi fortfarande hänger och hoppas vi alltid kommer det 😍. Även om vi är i helt olika kapitel i livet, hon läkarstudent och jag småbarnsmamma så spelar det liksom ingen roll ❤️. "She's my person" som Christina Yang hade sagt 😉 (grey's, anatomy helloooo?!). Alice bjöd på sjukt goda brownies och så drack vi te i kopparna jag köpt i inflyttningspresent. Alltså jag älskade dom hahaha! Tror jag ska köpa lika hem 🙄😂. Kommer Rickard bli glad 😉. Han tycker inte alls vi har tillräckligt med sånt... 🙄.
Tiden går alltid alldeles för fort när vi två ses, och Rickard skulle börja jobba tre så jag var tvungen att åka hem. Annars hade vi nog kunnat sitta ett x antal timmar till 😂. 

Och den här killen då!!! Mammahjärtat smälter. Han kom fram till mig och bara "mamma du är bäst" och så fick jag massa pussar 😍❤️. Han är så fin mellan varven. Igår eftermiddag/kväll var vi inte bästa vänner så dessa stunder får man verkligen leva på 😂❤️, då var det bara sattyg och bus i blicken. 
Om det är något Heimer är generös med så är det pussar!!! Gosunge! Thor är också så söt hahaha, han säger "tack såååå jättemycket mamma" haha artig som han är hehe. Ja dom har sina stunder! Ibland vilddjur ibland kärleksfulla små änglar. 

Kommentera här: