Hej huvudvärk

Här hemma förbereder vi för midsommar! Göteborgarna kommer upp och vi ska äta gott och bara vara. 
Jag har fått någon härlig huvudvärk som förföljer mig?! Efter att jag lämnat H och T på dagis knockade den sönder mig totalt.... Slutade med att jag och Birk sov i 2 timmar Hahah. Sen mådde jag bättre. När sov jag mitt på dagen sist liksom??
Den kom smygandes nu på kvällen också. Yeay. Jag har nästan aldrig ont i huvudet.. Hade det mellan varven när Birk låg i magen men annars inte. Nej jag är inte gravid. Haha! Måste vara stress, annars vet jag inte. Har jag gått och fått migrän??? Haha... Livet alltså. Nej men det går väl över. Men har varit såhär till och från nu i en veckas tid. Hmmm.

1 Linnea:

skriven

Det är pollen.. jag har också haft det i en vecka till och från började med pollen tbl igen och nu är den borta.

Kommentera här: