Jurassic World: Fallen kingdom

Igår var dagen jag längtat efter såååå!! Jurassic World!!! Pappa, fanny och hennes Johan var jättesnälla och passade våra gullungar ❤️. Jag hade ju varit lite orolig över hur det skulle gå med Birk men sen var det snarare Heimer som varit på kinkig humör. Kom på sen att H och T är alltid lite små trötta, gnälliga och lättretade efter veckans första dag på dagis. Men det hade ändå gått bra ❤️.
Min kärlek bjöd mig på sushi innan, dock blev det lite bråttom haha så fick slänga i oss maten. Köpte med de obligatoriska popcornen och satte oss i biosalong med endast 4 andra 😂. Klockan var 16.30 och det var fint väder 🤔... Men skönt 😊. Rickard hade bokat VIP stolar, inget måste för mig men såklart han ville ta det 🤣. Bion var HELT i min smak! Så jag älskade den 😍.
Vi hämtade sedan barnen hos pappa och åkte sen för att veckohandla. Skönt att få det gjort! Nu funderar jag på om vi ska åka till vår grannbys café med barnen efter dagis 🙄🤔😍? Har vikt tvätt hela förmiddagen mellan Birks icke busiga stunder 🤣. Den pojken... Kommer bli eller är väl redan men ja kommer bli en härlig trio våra pojkar ❤️😂👌🏻. 


Kommentera här: