"Det kanske finns en gud trots allt?"

Jag fick syn på klänningen som bara skrek BETTY!!! Givetvis på HM 😉. Den var såklart blommig hehe men fanns inte i min storlek.... Var ute efter en klänning som jag kan ha på våra vänners bröllop som är nu i maj. Och det är ju en fördel om man kan använda den i sommar också. Egentligen ville jag ha en ifrån Chi Chi London och hittade en som kändes bra. Men denna, ja denna är helt perfekt. Men såklart ska ju alla vara lika tjocka som mig hahaha, varför??? Påväg mot Willys vid kungsgatan funderade jag fram och tillbaka hur jag skulle göra 😂.. Be mamma kolla uppe i Dalarna på HM, fråga om Rs mamma kunde kolla i Märsta, åka in till stan imorgon?? Haha. Den var ju slut på nätet också. Men så skyndade jag mot boland city efter att ha hämtat maten på Willys, var lite bråttom då jag skulle köpa lunch, lasta av maten hemma och sen hämta barnen på dagis. MEN klänningen fanns där!!!! Jag hann ju i te prova den så än kanske jag inte ska hoppa av glädje och glömde såklart den i bilen som R har just nu så har inte kunnat prova den nu på kvällen heller 😂. Kanske finns det en gud ändå 😂😂😂...
Alltså blommor!!! Och ja kläder med spets!!! Tänk om man hade ett egen designat klädmärke eller om man kunde sy?!! Hehe. 
Hur som nog om min klänning. Hade en mysig förmiddag med bästa Nils och Linnéa ❤️. Vi strosade runt i en hel del butiker och jag kom hem med 3 BHar rikare 😁. 




Nu på kvällen var jag och Heimer på bamsegympan, det var avslutning så barnen fick diplom och glass. Heimer var på sitt bushumör och gjorde väl inte riktigt som man skulle... Nåja han har sina dagar. Hoppas imorgon blir en bättre dag 😅. Trevligt att fanny och pappa var över, dem åkte vid nio och vi satt och snacka skit och drack latte/te 😀. Mys! 

Kommentera här: