Edinburgh på självaste nyår!

Ibland känner jag mig så senil. Har jag eller har jag inte skrivit detta? Okej om jag har berättat det så får ni oavsett läsa det en gång till. Hahah.
\n
 
\n
Vi ska till Skottland på nyår!!!!! LYCKODANS!!! Hela familjen, och kommer bli så roligt (hoppas jag hahaha!)!!! Vi har velat åka till Skottland tillsammans sen vi träffades men det har inte blivit av. Nu kollade vi för skojs skull runt och hittade då en billig resa jämfört med våra tidigare fynd när vi kollat förut. Så vi slog till. Egentligen ska man väl åka dit under vår, sommar, då är det nog jättefint där. Men vi har velat fira nyår i någon episk stad länge nu och Edinburgh ska tydligen vara topp 5 för nyårsfirande. Hur bra?! Nyårsfirande utomlands med småbarn tänker ni?? Ja inte tusan vet jag, har aldrig gjort det förr så ska bli intressant att testa. Blir inge fest som på äldre dar men lär bli en as ball upplevelse!


Kommentera här: