Kroppfixering

Jag har ju inte haft någon karaktär den senaste tiden när det kommer till mat och fika. Det har spårat ur mer vissa dagar än andra och dom kilona jag ville skulle vara borta nu, helst igår, ja dom sitter så fint kvar. Har känt stress över detta då vi åker till Marocko snart och man vill ju känna sig fin i bikini. Haha nåja den drömmen är bara att glömma. Men jag har nu gått över till att bara känna WHO FUCKING CARES?! Alla andra är ju också så upptagna av sina egna kroppar så haha ingen lär ju bry sig om mina extra kilon, mina valkar och min lösa hud på magen efter att ha bärt 3 barn. Ja jag hade också velat ha tillbaka min kropp som förr. Men det kommer ta tid, om ens möjligt?? Har ganska mycket lös hud på magen så frågan är om hård träning räcker. Gör det säkert, men ja det får framtiden utvisa. Tuttarna är ett hopplöst fall hahahah. Dom kommer vara Agda 95 tills dom hamnar under kniven 😂. Bröstlyft skulle vara skönt!! Dom är väldigt klumpiga och hängiga 😂. Hursomhelst jag känner mig liksom lugn i att jag ser ut som jag gör just nu. Jag är inte nöjd men att inte bry sig känns skönt 😃. Men jag vill bli stark och få en fastare kropp. Det är ju så att om man känner sig snygg mår man bättre 😍. Helt klart 😃.
Fick hem ny bikini överdel idag som passade!! SINGING HALLELUJA 😃!! Det tackar jag för! Köpte hem en annan förra veckan som blev en total glädjedödare 😂😂. 

Idag fick jag en mysig förmiddag men min man och vår minsting ❤️. Vi tog en second breakfast på eespersso house 😍. Birk skötte sig exemplariskt och underhöll sig med en sked och en pall 😂👍🏻. Vi hann med shopping till Heimer som behövde lite fler shorts och t-shirts, sen in på BR för det är ju en liten som fyller 1 år imorgon 🤪🤪🤪???!!!! Och till slut handlade vi mat haha blev mycket mat då vi har två kalas denna vecka 😊. Självklart blir sånna här dagar alltid lite stressiga iaf då barnen ska hämtas 13.30, och allt tar längre tid än man tror men vi hann göra det viktigaste. 



Kommentera här: