Separationsångest?!

God morgon!! Barnen är lämnade på dagis och jag intar min latte i soffan, borde väl ut och lapa lite sol eller ta en promenad. Men är nog för varmt för hundarna att gå nu, sist var Rickard tvungen att hämta Selma 🤣... Så får gå med dom ikväll. Kan ju dock ta mig ut själv 🙄.
(morgonfrillan hahaha... Och jag åkte sådär till dagis imorse 😂...) Soffkuddarna har barnen lekt koja med haha... Som igår när Linnéa ringde "jag städar lekrummet och barnen bygger koja i vardagsrummet så lär få städa där sen... Osv osv 😂". Livet med barn. 
Jag är såååå kluven, vad ska jag göra med kläderna som Birk vuxit ur?? Hahaha... Jobbigt dilemma va? Hehe. Känner separationsångest... Men tänkte nog rensa ut dom kläderna som har fina minnen och sen ge resten till dig Linnéa om du vill ha 😍😀??

Kommentera här: