Suddig men så mycket kärlek

Jag ligger och gör plankan och så kommer denna goa gosse 😍. 
Min lilla klätterapa!!! Heimer och jag hittade honom i fönstret i barnens sovrum idag 😂. Där hade han så fint klättrat upp!
Han var då nöjd med att sitta i fönstret 😅❤️. 

När Rickard kom hem efter jobbet drog jag och Birk mot stan för att först fika med pappa och fanny, strosa lite på gränby hann vi också med och sen handlade vi hem mat. Trodde att denna vecka skulle bli billig då det på listan inte stod så mycket HA Ha Ha. Nåja, det är som det är 🤣. Fick även ett överraskande samtal idag. Blev så chockad! Johanna och jag har inte umgåtts på typ 3 år tror jag, haft nån sms konversation thats it tyvärr. Kan lätt bli så när man är i olika kapitel i livet. Blev jätteglad att hon ringde och hon kommer över på fredag för att hänga ❤️. Jag ska förbereda med choklad och jordgubbar 😁.. Sen blir det tacos, sa till Rickard att det kan jag väl ändå inte misslyckas med??!! Hahaha.. Han kommer hem vid 19 tiden så jag måste laga maten 🙄🙄🙄... Jobbigt jobbigt 🤣. 

Kommentera här: