Vår ettåring ❤️

HIPP HIPP HURRA för vår ETTÅRING idag ❤️❤️❤️!!! Älskade Birk 😍.

Tänk att han redan är ett helt år!! 1 år!! Jag kan fortfarande inte förstå vart tiden tagit vägen..... Utan att överdriva har det varit en helt underbar dag som dessutom bjudit på härligt väder 😍👌🏻.

Största grejen idag är att BIRK BÖRJAT GÅ MER ÄN BARA ETT PAR STEG!!!! MAMMA HJÄRTAT SVÄMMAR ÖVER!! PÅ SIN DAG OCH ALLT ❤️❤️❤️. VAD ÄR DOM ODDSEN?! PLUTTEN ❤️❤️❤️ (tönt... Haha dom som fattar dom fattar 🤣🤣🤣). Så nu kommer det bli ännu mera kaos... Marocko liksom hahahah 😂 😂 😂.

Jag började dagen med en powerwalk med Birk och hundarna, så skönt!! Avicii i lurarna ❤️. Var tvungen att pausa för att amma 😂. Standard..

Gosunge ❤️.

Sen snabbstädade vi och pappa, fanny och hennes Johan plus min farfar kom strax därpå. Birk fick en gungställning av dom plus sin mormor och hennes Johan (många Johan här 🤣). Pappa byggde en egen och det blev såååå bra!!! Tack snälla ni ❤️. Birk gungade länge länge och ville inte gå ur 🤣. Uppskattat!
Rickard grillade och hade även gjort en sjukt fint och god tårta.
Nedan har ni fyra generationer ❤️. Min farfar, min pappa, jag och birk ❤️. 

Kommentera här: