Vi bad om en kombi men fick denna...???

Rickard råkade i vintras orsaka en liten skråma på vår bil. Nu är den inne på lagning och vi har nu en hyrbil. Rickard bad om att få en kombi, inga problem sa dom. Hahahah... Ja tycker ni detta ser ut som en kombi??
Vi fick plats ändå, som tur var, men lite humor ändå. Förvirrade är vad dom är på det där stället.. Berättade jag att dom (Upplands motor) hade tappat bort våra sommardäck som vi lämnat in på däckhotellet?? Nu är ju detta lätt hänt med tanke på hur många däck de har men ja alltid ska sånna konstiga saker hända oss 😂. Grejen var väl mest hur dom bemötte oss eller ja Rickard som var där haha. Som när han sedan sa upp däckhotellet hos dom pga den dåliga servicen osv så frågar butiksbiträdet "och varför vill du säga upp hotellet?" .. "ja dels för att ni tappar bort mina däck, inte ger någon kompensation och heller inte erbjuder en ny tid snabbt för däckbytet" varpå han svarar helt obrydd "okej" hahaha. Han borde satsat på ett annat yrke den mannen 😅. Dom tappade ju trots allt bort våra NYA sommardäck 😂... Tycker att servicen borde vara på topp då😅. Men chefen var trevlig sen. Dom hittade våra däck sen, och annars hade vi fått nya men det tog sin lilla tid 😅.
Jag har alltid varit lite emot Volvo, alltså inte att jag tycker det är dåligt Eller så men ALLA har ju typ det och då vill inte jag ha det 😂... Såklart! Men dom är ju faktiskt grymma! Så lättkörda och du bara glider fram trots väldigt hööög hastighet 🙄🤪😅. Får ju vår dacia att se dålig ut 😅. Men vi är nöjda med vår bil ändå, ja den är ju inte i klass med en Volvo men helt klart funktionell och det är ju viktigt 😊. Hehe.
Heimer, Thor och Rickard tog sista vaccinationen idag! Check! Det blev sen en lunch på donken innan vi begav oss hemåt igen då Rickard skulle jobba kväll. Jag och barnen bytte vattnet i poolen och skurade rent den. Det tog sin lilla tid, jag hade lite vattenkrig med dom och Leia var med. Hon är TOKIG i vatten hahaha! Så kul! Sen när det nya vattnet var i så badade även jag 😀. Så skönt! Dock tog det inte lång tid innan barnens energi tog slut Hahah så vi tog en glasspaus ❤️. Vi packade in oss i bilen senare på eftermiddagen för att åka till vårt centrum för köp av byxblöja på badhuset stod på hemsidan att det var öppet men icke då! Pappa ringer i samma veva och hör om han får komma över. Såklart ❤️. Vi åt middag, drack latte och tog sedan med hela ligan ut på en välbehövlig kvällspromenad. Birk somnade men inte dom andra två huliganerna 😅... 

Kommentera här: