Korvgrillning och fika i staden

Hej hopp! ❤️
Fredags kvällen blev ganska kort. Rickard gjorde god biff Rydberg eller vad det nu heter 😂, sen blev det fredagsmys och ice age innan vi gick och la oss allihopa vid 21 🙈. Jag somnade på stört...
Igår hade vi en riktigt mysig familjedag! Korvgrillning i skogen, barnen och hundarna älskade det! Eller ja Birk vart lite hangry eftersom hans pappa glömt tändaren och envisades med att han skulle få igång elden ändå med tändstiftet han hade med sig.. Till slut så 😂. Vid det laget hade jag redan gett både Thor och Birk en kall varsin korv. Ja gick ju ingen nöd på dom sen, kall korv äter dom ju som godis 😂 (inte bokstavligt talat men ni fattar!!!). Som när jag steker falukorv hemma och de kommer och tigger kalla korvbitar titt som tätt 😉. 










Vi var ute i skogen i över 2 h och jag var väl inte så bra klädd egentligen så den varma bilen var efterlängtad 🙈. Mysigt att komma iväg och bara andas in frisk luft och känna lugnet. Hundarna sprang som galningar runt och nosade, lekte och trivdes ❤️. Som ni ser på sist bilden, Heimer och Thor sitter och ylar 😂😂😂. Japp. 

Vi åkte sedan hem och lämnade av hundarna och jag bytte om, sen drog vi mot gränby för att handla lite. Jag hittade en glittrig lila almenacka på Clas ohlsson. Var inte ute efter någon just idag även om jag behövde en, och så såg jag denna, jag trodde det var ett anteckningsblock men så fel jag hade. Träffade även på bästa Martina där ❤️. Vi tog en fika på Starbucks, passade på medan Birk sov. Jösses vad med folk det var. Jag ville fika på espresso house men det var ju bara att glömma 😱. 
Haha så kan det gå när man ska blåsa bubblor. Och mamman som var så inne i att fota att hon inte märkte det förän efteråt 😂🙈... 🙄 

❤️❤️❤️
Vi avslutade med att handla mat innan vi åkte hem. Rickard stekte pannkakor och Birk åt som aldrig förr 🙈.
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Vi åt en english breakfast imorse och ja nu ska vi väl ta tag i dagen 😊. 

Kommentera här: