Swedish fika

Avslutade denna lördag med en fika med min andra halva ❤️. 
Mamma, Johan och fanny passade barnen medan vi handlade julklappar ❤️. Ååå man ville ju köpa allt 😂🙈.... Den dagen 🤣. Chansen att bli miljonär på lotto, existerar den ens 🙈? 
Vi passade på nu när vi fick barnvakt att fixa julklappar till barnen. Är mycket nu innan jul och jag tog också på mig en extra helg att jobba då det fattades folk. Men om jag känner oss rätt kommer vi ha glömt något 🙈. 
Jag jobbade på dagen idag och jobbar kväll imorgon. Haft kul och hoppas jag får jobba snart igen med Karin 😊! Många katetrar som krånglat haha... Dessa katetrar alltså. Men så lärorikt att gå med någon som är kunnig 😍. 

Imorgon ska vi försöka höststäda lite ute och rensa bort lite ytterkläder. Igår var nämligen pappa och farfar över på mat och fika. Barnen gick bananas 😂😂😂. Och sen hjälpte pappa oss att bygga ihop en byrå som Rickard köpt... Han skulle in och köpa en hylla och kom hem med en byrå 🙈. Rickard i ett nötskal. Iofs kom han med hyllan också men ja ni fattar 🤣. 






Kommentera här: