Vabb måndag till ära

Birk har hostat varje natt denna helg, i lördags kräktes han för att han hostade så mycket och hade en hel del slem som inte ville komma upp. Så imorse blev vi hemma. Han är snorig, hade feber inatt/morse och är nu feberfri och hostar omvartannat. Min guldklimp ❤️. Men ja barn kan ju vara pigga trots sjukdom 🙈. Dock har han inte varit på ditt bästa humör idag. Gnällig till och från 🙄. Men vem är inte det liksom, kan man ju vara fast man inte ens är sjuk 😂😂😂... Vet jag många som är 😅. 
 Nu badar han medan jag dricker kaffe och dom andra vildarna roar sig själva. Rickard är i skolan och kommer inte hem förän sent ikväll. Egentligen hade jag verkligen verkligen behövt jobba idag men Rickard kunde bara inte missa skolan och givetvis var det viktigaste för honom på förmiddagen 😂. Annars hade jag ju kunnat jobbat av det mest akuta på morgonen och sen bytt av honom. Men men. 
Igår var det fars dag och allt ❤️. Grattis (i efterskott) till alla pappor 😊. Vi dukade upp frukost i vardagsrummet och ja tanken var ju att det skulle vara mysigt men med tre små barn kan det ju också bli intensivt, lite finare uttryckt 😉🙈. Rickard fick present av pojkarna, han ska få köra Ferrari, ni vet sån där upplevelse från live it 😊. Han blev väldigt glad!
Måste bara berätta, frågade Heimer om han ville ha en lillasyster (vi tittade på Ronja rövardotter och han var så fascinerad av att de skulle få en bebis) och han direkt svara  "jaaa" med ett stort leende och tumme upp så som bara Heimer gör 😍🙈. Sen till det roliga, "mamma och pappa får ha filmmys med popcorn och chips... Åh sen!" hahaha yes. Söta unge! Så ja vi får väl se om det blir någon bebis efter nästa filmmys 🙈😂❤️❤️❤️.
Jag åkte in och fikade med min pappa igår, bjöd honom på starbucks dagen till ära 😊. Vi åkte sen mot Ikea då jag behövde köpa lite smått hehe... Köpte för en gångs skull BARA det jag planerat att köpa, den ni! En Badbalja, handdukar till oss och sen till hundarna 😏. 
Rickard hämtade upp mig på Ikea och vi åkte sen mot hans föräldrar. Stoffe och tessan kom också med kusin Hugo 🧡. Var full fart hela eftermiddagen och kvällen, vi åt stek och Rickard hade gjort en sjukt god gräddsås hehe, ni kan ju gissa vad min tallrik bestod av 🙈... 

Kommentera här: