Del 2

Som sagt måndagen förra veckan var inte min bästa dag i mitt liv. Men jag överlevde och var mer än glad när Rickard kom innanför dörrarna! Hade väl också saknat honom lite 😉. Fick en parfym från Victoria secrets, alltså oh lord!! Tror till och med jag har luktat på den en gång i tiden och tänkt ååh denna vill jag ha!!! Han vet han ❤️.
Vi åkte nämligen till mamma och Johan på morgonen igen (på måndagen) då Birk började låta rosslig igen så jag kände att vi nog behövde åka in till akuten igen. Mamma var som tur ledig för hon skulle ju på teckenspråks kurs med oss 😂. När jag betalt parkering och osv så tyckte jag att birk lät bättre på andningen... Ja faktiskt helt bra. Hehe. Skönt såklart! Så kände att jag inte kunde komma in med en "frisk" kille till akuten, åtminstone tillräckligt frisk för att inte behöva vara där 😂. Så vi åkte mot mamma igen. Vi åt lunch, gick ut i parken mamma gjorde sen rabarber paj 😍 och så fikade vi när Rickard kom hem.
Somnade som en stock den kvällen. Tisdagen bestod av jobb och på onsdag morgon vaknade Heimer upp med 2 ögonlock som nästan svullnat igen helt... 🙄. Ingen rodnad, inget var, inte ens att han kliade i ögonen eller brydde sig om att han typ inte såg något 😂. Hmm. Ja han kunde åtminstone inte åka till dagis sådär så det var bara att stanna hemma, 1177 tyckte vi skulle avvakta (jag funderade på om vi skulle åka till jouren i Tierp) , så det gjorde vi. Svullnaden gick ner och blev helt okej under eftermiddagen och under torsdagen syntes det pyttelite. Men han gick på dagis och jag kunde jobba igen. Ja och på fredag får jag det absolut härligaste samtalet alla föräldrar vill ha.... 😉😪.




Kommentera här: